אודות

עידו קנדה – אומן תכשיטים. 
צורף ומשבץ תכשיטי זהב, אבני חן ויהלומים באיכות גבוהה.
בוגר לימודי צורפות תעשייתית, ובית הספר לשיבוץ של מזיאר ישורון. בעל נסיון עשיר בתעשיית התכשיטים בייצור תכשיטי זהב, אבני חן יקרות ויהלומים ללקוחות פרטיים ולענף התכשיטים בארץ ובעולם עם קהל לקוחות גדול ומסור. 
חי ונושם תכשיטים מזה כ14 שנה. בעל מלאכה. 
את תחילת דרכי התחלתי במזרח הרחוק במשחקים על שולחן צורף הכפר. פשוט התאהבתי במקצוע ומאז ועד היום העמקתי ולמדתי ועודני לומד ומעמיק. ישבתי לעבוד תחת טובי הצורפים בארץ. למדתי שיבוץ יהלומים ואבני חן ועבדתי כצורף וכמשבץ בתעשייה מספר שנים בהם השכר היה נמוך אך הנסיון והידע לא יסולאו בפז. רכשתי כלים, יכולות רבות, טכניקות לרוב ויכולות גבוהות.
במהלך השנים לקחתי חלק במספר עבודות המצריכות מיומנות ויכולת גבוהים כגון: עיצוב תכשיטי יוקרה שנמכרו במכירות בוטיק יוקרתיות, לקחתי חלק בציפוי בזהב של ארון קודש בבית הכנסת ע”ש ר’ יהודה החסיד בירושלים, הקמתי, לימדתי וניהלתי בית מלאכה מקצועי במרכז שיקום, לימדתי והכשרתי מספר צורפים תחת ידיי ועוד.
כיום אני מעצב ומייצר תכשיטי זהב ברמה ובאיכות גבוהים בהזמנות אישיות כמעט בכל סגנון שהוא. יש לי משיכה חזקה לאבני חן צבעוניות איכותיות ובשילוב עם יכולות גבוהות אני נותן הרבה דגש לעיצוב ולמבנה התכשיט במידה שווה ואופן בלתי מתפשר. 
תכשיט הוא על גבול המותרות לצורך מבחינתי. כל תכשיט מעוצב הוא מרחיב נפש ובעל השפעה חזקה. 
כל התכשיטים שלי המיוצרים תחת ידיי נעשים באהבה רבה, בתשומת לב לפרטים הקטנים ובעיקר באיכות גבוהה ושירות בוטיק. 
אני איש מלאכה ואומן בנפשי ונהנה ליצור ולהעמיק בכל רובד. כל כך אוהב את המלאכה שאפילו תיקון תכשיטים מקבל אצלי יחס שווה לכל תכשיט מעוצב. 
חדשים על המדף
×